Páginas

martes, 11 de junio de 2013

Valoració de les competències assolides del bloc

Aquesta és l’ultima entrada del bloc i en ella, donaré a conèixer la meva experiència amb aquesta assignatura així com també faré una valoració personal sobre quines competències he assolit i l’ utilitat d’aquest bloc.

Record quan vam tindre per primera vegada aquesta assignatura i ens van explicar que havíem de fer un bloc on reflexionaríem sobre les nostres pràctiques. Al principi, vaig pensar que seria un poc complicat recordar-me de tot allò que vaig fer a les pràctiques, ja que feia quasi tres anys que les havia realitzat però, a mesura que vam anar avançant, vaig veure que no era així ja que segons la teva situació, és a dir, si has fet o estàs realitzant les pràctiques ara, tenies uns itineraris amb activitats i treballs a realitzar diferents.

Per a  mi aquesta assignatura ha estat un poc dura, ja que contínuament havíem d’estar reflexionant sobre tot, el que fèiem ó havíem fet, i la veritat és que crec que no estem acostumats a fer per falta de pràctica. Malgrat tot això, trop que és una habilitat molt important que tothom hauria de tindre incorporada i més nosaltres, que com a futurs docents haurem de treballar-la més sovint que altres.

Penso que durant tot aquest temps, he fet una evolució positiva en tots els aspectes, ja que he après coneixements nous, he après noves eines per a treballar així com, he potenciat d’altres. Per una part, la realització d’aquest bloc ha estat una experiència molt motivadora, ja que ha estat una eina que he emprat molt sovint i amb la qual, he aprés a fer-ne més coses noves en ell, com per exemple, crear-ne pestanyes noves al bloc. M’ha paregut una eina molt útil, ja que resulta fàcil compartir els teus coneixements ó experiències amb altres persones i viceversa.
Per altra part, el saber identificar les pròpies competències així com les pròpies creences han estat altre esforç per a mi, ja que ha estat la primera vegada per a mi. Després de tot això, puc veure les coses des d’altres punts de vista i fer crítiques més constructivistes, doncs trop que és important que tothom sapiguem identificar-les perquè al cap i a la fi, és tracta de conèixer-se un mateix.

I per concloure amb aquesta entrada, he de dir que estic molt satisfeta per la feina feta en aquesta assignatura, ja que he aprés coses que com a futura docent crec que són important conèixer-les i saber emprar-les correctament, com és el cas de saber identificar les meves pròpies competències en cada cosa que faig així com també, ser conscient de les que hem queden d’assolir, ja que aquest és un treball que dura anys i un ha de ser constant per aconseguir-ho.


L’etiquetatge d’aquesta entrada estaria relacionada amb la competència de reflexió sobre el meu propi procés d’aprenentatge, ja que durant tota la reflexió, parlo sobre la meva experiència viscuda durant aquest temps així com, soc capaç d’identificar quins han estat els meus punts forts i dèbils de les situacions, entre d’altres.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario