Páginas

viernes, 22 de marzo de 2013

Creences de la meva observació



En aquesta entrada vos parlaré de les meves creences respecte a l’observació que vaig fer a l’escoleta. La veritat és que al ser la primera activitat que feia amb els infants pensava que no arribaria a ser tant motivant, ja que al tractar-se de materials de la platja, els meus companys i jo pensàvem que no gaudirien tant com en altres activitats del col·legi ja que aquest material  és molt comú en l’illa i possiblement no els hi agradaria jugar-hi, però la cosa va sortir millor del que esperàvem.

Des del principi, la meva creença era que al veure-hi tant de materials anirien de colp però la veritat és que no tots els infants observats van actuar de la mateixa manera. En M. infant a qui vaig prendre anotacions, va estar quasi deu minuts de la sessió observant tot amb la mirada, sense tocar res, seguint en tot moment atent a les accions i moviments dels seus amics. Una vegada més segur de si mateix va ser quan va començar relacionar-se amb el material de l’activitat.  

Altra creença  va ser el temps de l’activitat, ja que els meus companys i jo pensàvem que no aguantarien tant de temps i es cansarien abans, però la veritat és que van estar tota l’estona pensada i tot va sortir amb èxit.

Pel que respecta a l'etiquetatge d'aquesta entrada, he escollit la 2.1, perquè he estat capaç d'identificar els punts forts i dèbils en quant a les meves capacitats i competències com a futura docent; 2.7 perquè he estat capaç de reflexionar sobre els meus errors i cercar maneres per millorar-los i per últim, 3, perquè he fet un gran esforç en analitzar i reflexionar sobre el funcionament de la meva escoleta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario