En aquesta entrada vos parlaré de les meves
creences respecte a l’observació que vaig fer a l’escoleta. La veritat és que
al ser la primera activitat que feia amb els infants pensava que no arribaria a
ser tant motivant, ja que al tractar-se de materials de la platja, els meus
companys i jo pensàvem que no gaudirien tant com en altres activitats del
col·legi ja que aquest material és molt comú en l’illa i possiblement no
els hi agradaria jugar-hi, però la cosa va sortir millor del que esperàvem.
Des del principi, la meva creença era que al
veure-hi tant de materials anirien de colp però la veritat és que no tots els
infants observats van actuar de la mateixa manera. En M. infant a qui vaig
prendre anotacions, va estar quasi deu minuts de la sessió observant tot amb la
mirada, sense tocar res, seguint en tot moment atent a les accions i moviments
dels seus amics. Una vegada més segur de si mateix va ser quan va començar
relacionar-se amb el material de l’activitat.
Altra creença va ser el temps de
l’activitat, ja que els meus companys i jo pensàvem que no aguantarien tant de
temps i es cansarien abans, però la veritat és que van estar tota l’estona
pensada i tot va sortir amb èxit.
Pel que respecta a l'etiquetatge d'aquesta entrada, he escollit la 2.1, perquè he estat capaç d'identificar els punts forts i dèbils en quant a les meves capacitats i competències com a futura docent; 2.7 perquè he estat capaç de reflexionar sobre els meus errors i cercar maneres per millorar-los i per últim, 3, perquè he fet un gran esforç en analitzar i reflexionar sobre el funcionament de la meva escoleta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario