Ø Introducció i exposició del nostre tema
escollit.
Ø Fotografies de diferents parets en:
ciutat, barri, universitat, escoles i interiors de centres.
Ø Definició del terme “paret” i funció que té
pels diversos professionals com: arquitecte, pintor, escaparatista,
aficionada a la pintura, mestressa de casa, dissenyador, alumna i una mestra.
Ø Visita al C.E.I.P “Es Pratet:
· Presentació del centre.
· Entrevistem a:
- La directora. La coneixem i fem preguntes
com: per què, per a qui, com, amb quina finalitat es documenta?
- Les mestres. Coneixem les seves opinions i
fem preguntes com: quina feina hi ha darrera aquests plafons?, és útil?.
- Als infants. Coneixem la perspectiva d’ells
a través de preguntes com: t’agrada veure els teus dibuixos penjats al
passadís?.
-A les famílies. Coneixem quines visions
tenen a partir de preguntes com: quina finalitat tenen per a vosaltres els
plafons?
Ø Teoria sobre els diferents tipus de plafons.
Ø Exemples de diferents escoles alhora de
documentar.
Ø Conclusions personals:
· Com ens agradaria que fos la nostra escola?
· I la nostra aula?
L’etiquetatge per aquesta entrada serien la
2, reflexió sobre el meu propi procés d’aprenentatge perquè hem tingut que
contrastar diferents opinions, reflexionar i posada en comú per realitzar el
guió del nostre documental i 3, anàlisi i reflexió sobre el funcionament dels
centres d’Educació Infantil, perquè hem hagut de decidir quina informació
cercar en els centres per reflectir-ho després en el nostre documental.
No hay comentarios:
Publicar un comentario