Páginas

viernes, 24 de mayo de 2013

Aprenentatges dels documentals i projectes de millora dels meus companys

El fet d’haver pogut veure alguns dels documentals i projectes de millora d’alguns companys i companyes que es troben ó han fet les pràctiques, m’ha fet reflexionar sobre les meves així com també, aprendre aspectes nous que, en algun futur, portaré a terme.

De tots els que hem vist, m’han agradat alguns com per exemple, “L’art a l’escola infantil” on he pogut apreciar com a través de l’art s’estimulen moltes capacitats en els infants. A més, que quan parlen d’art no significa només que els infants pintin amb pintura o ceres un dibuix sinó també, que manipulin i interaccionin amb diferents materials com poden ser naturals i reciclats. Altre ha estat “El treballar el bon dia a l’escoleta”, ja que he pogut apreciar que existeixen diverses maneres de fer-ho i no tan sols les que vaig aprendre durant les meves pràctiques.  

Dels meus companys d’Eivissa, a més del nostre “La vida en les parets” amb el qual hem gaudit i après molt creant-lo,  també hi ha hagut alguns treballs que m’han agradat com ha estat el cas del “Pati de Ses Païses”. Mai hauria pensat de quina manera es podria crear un espai diferent i a la vegada acollidor per a tothom, portant a terme aquest racó, el qual dóna moltes alternatives de joc als infants. També, ha estat el treball realitzat a una altra escoleta d’Eivissa, en Can Cantó, on van crear un món de figures i activitats a realitzar amb cartró.


Per concloure amb aquesta entrada, les etiquetes emprades han estat l’autonomia en l’aprenentatge, ja que he estat capaç de reflexionar sobre quins elements poden portar nous aprenentatges en els infants així com també ha estat la reflexió sobre els procés de millora, ja que he tingut l’oportunitat de conèixer i compartir amb els meus companys treballs amb els quals he pogut veure i identificar quines han estat els seves bones pràctiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario